HEART

EGOKÖZPONTIZMUS

gimnazista ▪ lökött ▪ barátkozó ▪ fanatikus ▪ bamba ▪ okoskodó ▪ komolytalan ▪ pánikkeltő ▪ őrült

KEDVENCNEKTITULÁLTAK

lila ▪ tél ▪ fuvola ▪ film ▪ Johnny Depp♥ ▪ fényképezőgép ▪ zongora ▪ könyv ▪ kémia ▪ szél ▪ felhő ▪ maga a pillanat ▪ Johnny Depp♥ ▪ Finnország ▪ Salvador Dalí ▪ zokni ▪ gyümölcs ▪ idegenkifejezések ▪ nokia ▪ 200as érme ▪ Johnny Depp♥ ▪ oboa ▪ régi nagyA betű ▪ Pilinszky János ▪ szürrealizmus ▪ Simone Weil ▪ Shakespeare ▪ Örkény István ▪ egybeírtszavak ▪ Johnny Depp♥

csempehideg

2010.10.04. 23:33 endzs

vagyépp hideg csempe? tündököltem, míg rajta ültem, feküdtem, tespedtem. pangtam, és tengtem. felfáztam, görcsben kínzom magam. ínyemretelen most, hogy változás lett az ínyemen. egyszerűen szipomlán fityeg egy ínycafat, aminek simulnia kellene. éppenséggel ez így mélységesen frusztráló. angolul, hogy csalódottság? afranc... frustration ~ öhhhhh nekemugyannem!!!!!!

komment

süti beállítások módosítása