HEART

EGOKÖZPONTIZMUS

gimnazista ▪ lökött ▪ barátkozó ▪ fanatikus ▪ bamba ▪ okoskodó ▪ komolytalan ▪ pánikkeltő ▪ őrült

KEDVENCNEKTITULÁLTAK

lila ▪ tél ▪ fuvola ▪ film ▪ Johnny Depp♥ ▪ fényképezőgép ▪ zongora ▪ könyv ▪ kémia ▪ szél ▪ felhő ▪ maga a pillanat ▪ Johnny Depp♥ ▪ Finnország ▪ Salvador Dalí ▪ zokni ▪ gyümölcs ▪ idegenkifejezések ▪ nokia ▪ 200as érme ▪ Johnny Depp♥ ▪ oboa ▪ régi nagyA betű ▪ Pilinszky János ▪ szürrealizmus ▪ Simone Weil ▪ Shakespeare ▪ Örkény István ▪ egybeírtszavak ▪ Johnny Depp♥

elment a madárka

2010.09.24. 14:55 endzs

...üres a kalitka

Még anno augusztusban elmentünk ruhákat vadászni. Találtam egy mellényt, úgyhogy azt akkor magamévá is tettem egy azon pillanatban. Eléggé megtetszett, igaz, hogy a hátulját nem csípem annyira, viszont szeretem, mert mellény is, és mert azért nem olyan rossz ez, no. Ma volt rajtam, így elsőre emberek között. (nem számítva az itthont, hont és egyebeket) Természetes, hogy nem fáztam, még meg sem vacogtam az időjárást. Reggel is kabát, meg pulcsis-mellény megoldás volt, és egy kissé sem sikerült megfázítanom magam. Ketten mentünk biciklivel, mert sikerült elaludni az utolsó buszt előző este. Jól jött ki végül is, annak ellenére, hogy nem volt előre tervezett.

Nemsokára mehetek templomelé fellépni, ennek hujdenagyonörülök. Meg kell keresnem a vajszínű inget, és szerintem farmert veszek... nem akarok fekete nadrágban lenni, pedig lehet, hogy abban kellenne ?! ... hm.
éjjen

komment

süti beállítások módosítása