HEART

EGOKÖZPONTIZMUS

gimnazista ▪ lökött ▪ barátkozó ▪ fanatikus ▪ bamba ▪ okoskodó ▪ komolytalan ▪ pánikkeltő ▪ őrült

KEDVENCNEKTITULÁLTAK

lila ▪ tél ▪ fuvola ▪ film ▪ Johnny Depp♥ ▪ fényképezőgép ▪ zongora ▪ könyv ▪ kémia ▪ szél ▪ felhő ▪ maga a pillanat ▪ Johnny Depp♥ ▪ Finnország ▪ Salvador Dalí ▪ zokni ▪ gyümölcs ▪ idegenkifejezések ▪ nokia ▪ 200as érme ▪ Johnny Depp♥ ▪ oboa ▪ régi nagyA betű ▪ Pilinszky János ▪ szürrealizmus ▪ Simone Weil ▪ Shakespeare ▪ Örkény István ▪ egybeírtszavak ▪ Johnny Depp♥

trikóban ősszel

2010.09.26. 18:49 endzs

Rend(etlen)szerető.

Szombaton kilencven éves lett a gimim. Nagy móka, ilyenkor is suliban dekkolni. Nekem ráadásul misén is részt kellett venni, ennek ellenére sikeresen elaludtam. Három percem lett volna odaérni, ami helyett szuperül imitáltam azt, hogy nagy földig érő bőrkabátban flancoljak. Hiába a többiek véleménye, elborzadtam. Szörnyű látni, ahogy a modern kor technológija befurakszik az eddig -legalább is számomra- sérthetetlen hit falali közé, a vallás értelmét átformálva. Évekkel ezelőtt nem sok részem volt ezek vizslatásába, különböző templomokban ugyan jártam, és mindig is szerettem bemenni egy-egy templomba. Képesek elvarászolni, a néha túlzott giccs, illetőleg a néa túlzott üresség varázsa. hm. Az, amiben emberek tömege képes hinni, masszív képet adott nekem... és most úgy elszrnyedtem, amilyen iramban ez megváltozott.

 

Nemvoltam itthon, furcsamód 22óra volt távol ittenről.
Most volt egy olyan olykor, mikor széthhúz a félsz, s felmar a 'ség.
!etem<3

 

Egyetlen bátyám rekordját döntöttem meg, egyfajta 10 perc alatt.... muhahhha
ez mind egy telefonos akasztófáraértendő *ójaj
Gé. Képzeld van egy kép ******-nál fb-on...
A. yeppp
Gé. A szélén belelóg egy orr.... és azt hiszem az enyém
(A. befoglakjelölni)

 

"esek? hiszem, a végén úgyis kelek.
felesleges a zuhanástól tartani.
sokkal kínnal telibb a földön kúszni."

 

Isten.♥

komment

süti beállítások módosítása